Silueta se schimbă, stilul rămâne

Unul din principalele scopuri ale acestui blog este să ofere informații și idei relevante pentru cei ce au
decis sau au făcut primii pași către dietă.

Dincolo de multele motive pentru care oamenii se apucă să schimbe stilul de alimentație, unul din cel
mai important este, să recunoaștem, aspectul fizic.

Prima dată când am hotărât că este momentul să slăbesc, ma apropiam de 90 de kg iar imaginea din
oglindă nu se apropia deloc de imaginea pe care o aveam despre mine. Acum, la 65, realizez în mod
constant că tot nu am o percepție aproape de realitate vis a vis de trupul meu, doar că acum situația
se petrece invers, atunci când cumpăr haine ajung să cumpăr o mărime mai mică decât ce cred eu
că îmi trebuie inițial.

Stilul vestimentar a fost și el fără doar și poate influențat de kilogramele în plus.
Încă mai am o tendință de a alege haine mari, care oarecum îți ascund trupul, însă am înlocuit croiala
de tip sac cu haine cu adevărat oversize.

Cel mai greu mi-a fost totuși să pricep că, dincolo de kilogramele în plus sau în minus, atitudinea este
cea care care contează, nu mărimea hainelor. Bineînțeles, găsești asta scris și pe hârtie și prin toate
colțurile internetului, însă cel mai convingător experiment este să te îmbraci în niște haine basic și,
înainte de a ieși pe ușă, să-ți fixezi ideea că ești fantastică. La naiba, gândește-te ca trotuarele au fost
construite pentru a păși tu pe ele. Îți spun și ce se va întâmpla: vei atrage multe multe priviri, de la
femei și bărbați deopotrivă.




Cele trei luni de dietă recentă m-au învățat multe, vrei nu vrei, în perioada asta, trupul se modifică și
hainele trebuie să îl urmeze. În același timp, simți că te privezi de ce îți face plăcere și de multe ori ajungi să
umpli golul asta prin cumpărături, de multe ori haine.
În acest sens eu mi-am dezvoltat următoarele două reguli:
1. Nu am cumpărat haine până nu am trecut de jumătatea kilogramelor pe care vroiam să le pierd
și atunci când am trecut de jumătate, fie am luat strict ce aveam nevoie din magazine second-hand (m-am gândit că nu e ok sa dau sute de lei pe haine care stau ok pe mine maxim o lună sau două), fie, dacă îmi doream să mă răsfăț cu ceva full price, treceam la accesorii, în special genți.
2. Dacă chiar îmi doream ceva cu preț întreg, îmi cumpăram acel articol cu o mărime sau două mai mic, astfel încât să ajungă la mine, să-mi placă și să ma ambiționeze să continui procesul până ce îmi vine cum trebuie.



Că tot spuneam că accesoriile mele preferate sunt gențile, îmi place să găsesc modele care merg în
combinație cu cât mai multe haine, sunt încăpătoare, simple și de efect.
Îmi plac rucsacurile, gențile cross-body gen poștaș, precum și gențile alea mari, de dimensiunea unei
genți de plajă, dar care sunt făcute pentru oraș și care ne permit să cărăm de colo colo jumătate de
casă după noi (în momentul de față, geanta mea găzduiește un ditamai dosarul A4 și patru căni,
pe lângă chei, șervețele și ce mai are o fată după ea).

Answear mi-a atras atenția cu multitudinea de modele și branduri pe care le comercializează. Pe lângă marca proprie găsești genți Guess, Tommy Hilfiger, Versace Jeans sau Calvin Klein, având prețuri accesibile și multe multe modele din care să alegi.

Bineînteles, discuția despre haine și stil poate continua mult de aici încolo, motiv pentru care vă aștept părerile în comentarii.

Sursă foto genți: Answear
Sursă foto ținute: Pinterest

Comments

Popular Posts