Cand grijile te coplesesc, fii recunoscatoare

Blugii nu te mai incap, banii abia daca ajung de pe o luna pe alta, esti obosita permanent si parca problemele nu se mai sfarsesc. Sunt mii de probleme care apar in fiecare zi si fiecare din ele iti mai adauga putina teama si anxietate, dar dincolo de toate astea adu-ti aminte ca exista intotdeauna ceva bun in viata ta.

Am o anxietate care uneori ma blocheaza si simt ca nu mai pot functiona sau comunica. In momentele astea inchid ochii si ma gandesc la toate lucrurile minunate din jurul meu.

Sunt recunoscatoare ca am puterea sa muncesc, am puterea sa iubesc, un acoperis deasupra capului si sunt suficient de sanatoasa. Daca simt ca ceva nu e in regula, am pentru ce sa lupt sa indrept si am motive sa visez la un viitor mai bun.

Este posibil sa te trezesti si tu in multe dimineti asa, dar cand frica te paralizeazam inchide ochii si trage adanc aer in piept. Daca iti este frica, inseamna ca traiesti. Rezerva-ti timp sa stai cu tine si gandeste-te la toate lucrurile care te fac fericita. Vei descoperi ca de multe ori tocmai lucrurile astea sunt cele care te panicheaza. E ok, sunt absolut convinsa ca si celor mai puternici oameni de pe planeta li se intampla asta.

Chiar daca poate ti se pare ridicol si absurd, zambeste. Zambeste in fiecare zi in oglinda si putin cate putin iti vei da seama cat de importat este ca poti sa faci asta. Fii recunoscatoare pentru lucrurile mari, dar mai ales pentru cele mici. Fii recunoscatoare ca fiecare provocare te face un om mai bun, mai puternic si mai intelept.

Eu una sunt convinsa ca voi naviga intotdeauna in ape agitate, dar simt ca o inima deschisa si recunoscatoare atrage miracole. 


Comments

Popular Posts